Alizee Poulicek

iWickHer Forum
 Forum Home          Members     Kalender     Wie is er Online

Welkom Gast ( Login | Registreer )

«««123

Alizee Poulicek Uitklappen / Inklappen
Bericht
Geplaatst 17-12-2007 15:48 Bericht #40786

Three of a kind
'Miss België 2008': Alizée Poulicek
16 december 2007

Alizée Poulicek, Miss België 2008 (foto: VT4)Alizée Poulicek werd gisterenavond in het Lotto-Arena gekroond tot 'Miss België 2008'. De 20-jarige schone is afkomstig uit Luik en studeert buitenlandse handel. Fabienne Kabeya werd eerste eredame en Jade Van De Walle uit Aalter, tweede eredame. Sinds vier jaar was het blijkbaar politiek correct dat een Waalse de titel van Miss België nog eens mocht opeisen.

Alizée Poulicek mocht samen met de titel ook de nieuwe kroon in ontvangst nemen. De hoofdsponsor, Swarovski ontwierp na 14 jaar een splinternieuwe kroon met ontelbare oogverblindende kristalsteentjes. Annelien Coorevits moest misschien haar titel doorgeven maar als troost mocht ze van de organisatrice van Miss België, Darline Devos haar kroon houden.

De show werd voor het eerst live uitgezonden op VT4, dat de fakkel overnam van VTM. Het werd een spetterend spektakel om doelbewust het event van het jaar te worden. De optredens van de Amerikaanse ster Kelly Clarckson en Latino zanger Juanez gaven de verkiezingshow een internationaal gehalte. Het Lotto-Arena werd omgetoverd tot een sprookjesachtig decor met fonkkelende belichting. De meters lange witte catwalk zorgde ervoor dat de finalisten dicht genoeg bij de vakjury reikten.

De jury had dit jaar duidelijk een topfavoriet Miss Brussel,Fabienne Kabeye, de 19-jarige met Afrikaanse roots studeert toerisme en is perfect tweetalig. Volgens Goedele Liekens die zoals elk jaar zetelt in de vakjury was er dit jaar wel plaats voor een kleurtje. Maar de kijker thuis besliste er duidelijk anders over.

Volgens Annelien Coorevits brengt een jaar Miss België je zoveel maturiteit dat het je wel 10 jaar volwassener maakt, dat vertelde ze gisterenavond vlak voor ze haar lint overhandigde. Ze raadde de kersverse Miss ook aan om nooit haar lint te vergeten.

Geplaatst 17-12-2007 13:47 Bericht #40754

Three of a kind
1411552663

3

4

Geplaatst 17-12-2007 13:47 Bericht #40753

Three of a kind
1411552663

1

2
Geplaatst 17-12-2007 13:47 Bericht #40752

Three of a kind
5

6

Geplaatst 17-12-2007 13:46 Bericht #40751

Three of a kind
08-article_v09-article_v

10-article_v11-article_v

Geplaatst 3-12-2007 21:34 Bericht #39435

Three of a kind
PROFIEL KANDIDATE MISS BELGIE ALIZEE POULICEK

tn_Alizée Poulicek

Alizée Poulicek

Leeftijd: 20 - 26/06/1987
Lengte: 175 cm
Studies: Buitenlandse handel
Hobby's: Sport, paardrijden, dansen, muziek, film, de modellenwereld, lezen, reizen en me amuseren.
Meest positieve eigenschappen: Sociaal, goedlachs, ondernemend, dynamisch, spontaan natuurlijk en verantwoordelijk. Ik hou van menselijk contact en nieuwe uitdagingen.
Wat wil je bereiken: Ik wil me ontwikkelen in mijn leven en in wat ik doe en ik wil elke ochtend opstaan en me verheugen op de dag die komt. Zoveel mogelijk doen, zoveel mogelijk beleven.
Levensmotto: Ik wil mijn leven ten volle leven en mijn best doen bij alles wat ik onderneem opdat ik achteraf nergens spijt van heb.
Jouw grootste droom: Reizen, reizen, reizen,... Ontdekken, ontdekken, ontdekken,... Steeds meer.

« Vorig Topic | Volgend Topic »

«««123

Dit Topic Wordt Momenteel Bekeken Door Uitklappen / Inklappen
Actieve Gebruikers: 0 (0 gasten, 0 members, 0 anonieme members)
Er zijn op dit moment geen members die dit topic bekijken.
Forum Moderators: zzzteve, ZEF, Callista, whoozz, Hassie, ProfilerModerater1, sonic

member-rechten Uitklappen / Inklappen

Alle Tijden Zijn GMT +1:00, Huidige Tijd Is 9:09